Ierland - Reisverslag uit Kinsale, Ierland van Toon en Ellie Verdiesen - WaarBenJij.nu Ierland - Reisverslag uit Kinsale, Ierland van Toon en Ellie Verdiesen - WaarBenJij.nu

Ierland

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Toon en Ellie

29 Augustus 2019 | Ierland, Kinsale

We zijn woensdag 28 Augustus om kwart voor 2 met de trein naar Amsterdam gereden en overnachten daar in het budget hotel.
De volgende morgen 29 Augustus vertrekt ons vliegtuig naar Cork om 9:30 uur. Nadat we 3x door de douane geweest waren ???? hadden we ons ontbijt inmiddels wel verteerd. Het voordeel was dat we gelijk konden boarden. De reis ging voorspoedig en na onze Ford Fiesta opgehaald te hebben met stuur aan de verkeerde kant, naar ons B&B gereden. Ik kan je vertellen dat dit niet makkelijk is links rijden en met linkerhand schakelen. De berm kwam soms vervaarlijk dicht aan de kant van Toon. Tevens zijn de wegen hier soms erg smal. We kwamen veel te vroeg in ons B&B aan, maar de gastvrouw was zeer gastvrij en na even wachten konden onze koffers in onze kamers gestald worden, voor de komende 3 nachten. Een mooie ruime kamer met alles erop en eraan. Daarna na enige uitleg naar het centrum gereden om een lunch te scoren, waar we ook gelijk zagen wat we vanavond gaan eten en wel Indiaas.

• 01 September 2019 - 13:43

Tonnie Verdiesen:

DAt was billen knijpen,Oei,Dat van die smalle wegen heb Ik van Jos ook gehoord.Dan nu maar genieten zeker veel vakantie genot tot het volgende bericht,bedankt,

• 01 September 2019 - 17:21

Bart En Els :

Tip voor de volgende keer: huur een automaat, heb je dat rare geschakel met links niet