21 april 3e dag Koggala - Reisverslag uit Koggala, Sri Lanka van Toon en Ellie Verdiesen - WaarBenJij.nu 21 april 3e dag Koggala - Reisverslag uit Koggala, Sri Lanka van Toon en Ellie Verdiesen - WaarBenJij.nu

21 april 3e dag Koggala

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Toon en Ellie

21 April 2018 | Sri Lanka, Koggala

Vandaag weer een relax dag voor de boeg. Volgens Toon wordt het wel erg relax, niets wat hij thuis ook niet kan doen. Inderdaad maar daar is geen zee en zwembad vlak naast ons huis. Toch komen we lekker bij na al onze reisdagen! Vanmorgen ons houten beeld in de koffer gepakt en alle koffers vast opnieuw ingedeeld om ook even een goed overzicht te krijgen. Een beetje gelezen, gecomputerd en onze blog bij gaan werken, wat inmiddels alweer 4 dagen achter ligt op schema. Vanmiddag gezwommen en lekker in de soepketel (volgens Toon) afgekoeld, wat wel lekker is voor mijn huid. Toon heeft nergens last meer van, en ik heb inmiddels een zonneallergie erbij, het was echt teveel van het goede voor mij. Dus jeuk en pijn wisselen elkaar nu af. Na echt een hangdag, vanavond lekker gegeten er was pasta. Nog 2 dagen genieten en dan moeten we toch echt dit mooie land achter ons laten.

• 21 April 2018 - 18:45

Vera:

Hoi lieve Ellie en Toon jammer he dat t er bijna opzit voor jullie. Maar volgens alle berichten en foto's hebben jullie n supervakantie gehad.Geniet nog maar even en alvast n veilige vlucht terug.Tot gauw

• 21 April 2018 - 18:47

Janneke:

Balen van de pijn en jeuk Ellie! Hopelijk is dat snel over zodat je nog optimaal kan genieten van de laatste dagen

• 21 April 2018 - 19:34

Tonnie Verdiesen:

Hopelijk zijn jullie wat bekomen,morgen weer een nieuwe belevenis,alvast een mooie dag.groetjes,

• 22 April 2018 - 00:46

Bart En Els :

Niet fijn Ellie die zonne-allergie, hopelijk ben je er snel vanaf. We hebben in Nieuw-Zeeland genoten van jullie ups en downs verhalen en mooie foto's. Nog lekker genieten een paar dagen en een goede vlucht naar huis. Wij gaan bijna boarden voor onze lange reis terug.