10 September 13e dag - Reisverslag uit Inishbofin, Ierland van Toon en Ellie Verdiesen - WaarBenJij.nu 10 September 13e dag - Reisverslag uit Inishbofin, Ierland van Toon en Ellie Verdiesen - WaarBenJij.nu

10 September 13e dag

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Toon en Ellie

10 September 2019 | Ierland, Inishbofin

Vanmorgen om kwart over 10 naar de ferry vertrokken. Nadat we afscheid hadden genomen van Erik en Miep die eigenlijk tot nu toe hetzelfde traject deden als wij. Wel leuk om te horen dat zij in Deurne wonen en dus niet gek ver bij ons vandaan. Leuk contact gehad met ze, maar wij gaan naar het eiland en zij gaan naar de plek waar wij over 2 dg heen gaan. Telefoon nummers uitgewisseld en die zullen we vast nog wel eens zien. Veel te vroeg bij de boot aangekomen en na onze auto gestald te hebben voor 6 euro toch maar naar de boot gelopen. Precies op tijd 11.33 uur vertrokken en gelukkig zijn wij niet gauw zeeziek, want met deze behoorlijke golven klapten we er best in. Doonmore (hotel) barakken zijn niet erg groot en mooi, maar in 1960 was dit vast een luxe hotel. Door diverse nauwe gangetjes moesten we naar een ander gebouw voor onze kamer. Na het uitpakken zijn we gaan kijken waar we konden lunchen, en kwamen in een gezellige bar in het hotel terecht. Daar een tosti verorberd en aangezien het plenst weer terug naar onze sobere kamer. Geen internet en ons dan maar vermaakt met andere dingen. Nee niet wat jullie niet willen horen kinderen van ons, maar gewoon gelezen en dit stukje vast getypt. We gaan zo proberen de wind en regen toch te trotseren om een frisse neus te halen. We zijn behoorlijk nat geregend, maar was even lekker dat wel. Volgens de bewoners knapt het weer op en is het morgen droog met zon.
Vanavond een burger gegeten in de bar, wat best gezellig was en lekker smaakte.
Alleen hier hebben we WiFi, dus dit even getypt na het eten, om jullie toch even op de hoogte te brengen. Tot gauw maar weer volgers.

• 10 September 2019 - 21:15

Sandra:

Wat leuk dat Erik en Miep in Deurne wonen, altijd leuk om contact te houden , lekker dicht bij Deurne.
    Hahaha nee niet wat jullie niet willen horen kinderen.

Morgen een mooie zonnige dag.
    Groetjesssss Sandra ♥

• 10 September 2019 - 21:17

Janneke:

Klinkt weer goed! Toevallig dat je mensen uit Deurne tegenkomt.
    Veel plezier nog .... Ook met de dingen die we niet willen horen.

• 11 September 2019 - 15:30

Bart En Els :

Ben blij dat ik niet op die boot zat met die flinke golven. Dat was niet goed gegaan.... Veel plezier met het verkennen vann het eiland.

• 11 September 2019 - 21:52

Tonnie Verdiesen:

WAcht het komende resultaat af.