Onze vakantie gaat beginnen - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Toon en Ellie Verdiesen - WaarBenJij.nu Onze vakantie gaat beginnen - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Toon en Ellie Verdiesen - WaarBenJij.nu

Onze vakantie gaat beginnen

Door: Toon

Blijf op de hoogte en volg Toon en Ellie

30 Maart 2018 | Nederland, Helmond

Beste vrienden, het is weer zover, onze volgende vakantie staat op het punt van beginnen. Maandag 02-04-2018 vertrekken we 's middags om 16.15 uur met Qatar Airways naar Colombo waar we volgens de planning op 03-04-2018 0m 09.35 lokale tijd aan zullen komen. Als alles goed gaat staat daar onze privé chauffeur, gids, bodyguard? te wachten om ons naar ons eerste hotel in Negombo te brengen. Gelukkig is de noodtoestand die een paar weken geleden was afgekondigd opgeheven. Wij hopen dat we er veel plezier aan zullen beleven en jullie [wel een beetje minder] mét ons via deze blog. tenminste als internet daar meewerkt.
voor zover, groeten Ellie en Toon

• 30 Maart 2018 - 12:25

Willem:

Veel plezier en een veilige reis.
    Ik ga morgen 7 weken naar Mallorca, Els komt 22 april 2 weken op bezoek. Met pinksteren ben ik dan weer thuis.

• 30 Maart 2018 - 13:25

Maikel:

Veel plezier opa en oma

• 30 Maart 2018 - 14:01

Christel En Frank :

Hele fijne vakantie Buurtjes ,veilige heenreis en geniet ze ! Leuk dat jullie zo ons op de hoogte houden van jullie nieuwe avontuur weer ..grtjs Frank en Christel

• 30 Maart 2018 - 14:29

Ank Swinkels:

Hele fijne reis , ben al benieuwd naar jullie verhalen!

• 31 Maart 2018 - 10:42

Tineke:

Toon en Ellie,wij wensen jullie een fijne vakantie

• 01 April 2018 - 09:45

Tonnie Verdiesn:

Hoi Ellie en Toon zoals je ziet Komt het Bericht door.Goede vakantie samen,gr.ma.

• 01 April 2018 - 13:21

Els:

Een hele goede en veilige reis en geniet van Sri Lanka!