Yellowstone 3e dag - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Toon en Ellie Verdiesen - WaarBenJij.nu Yellowstone 3e dag - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Toon en Ellie Verdiesen - WaarBenJij.nu

Yellowstone 3e dag

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Toon en Ellie

12 September 2017 | Verenigde Staten, Yellowstone

Na een redelijk goede nacht, weer fris en fruitig opgestaan.
We waren nu niet op de valreep om te ontbijten, en konden iets rustiger aan doen.
Vandaag stond De South en de North Rim van de Grand Canyon van Yellowstone op het programma. Deze liggen aan beide zijden van de Grand canyon. Langs deze trail hebben we de Artist point gelopen welke het mooie uitzicht op de Lower Falls geeft.  Onderweg passeer je diverse punten vanwaar je de beide watervallen en de canyon goed kan zien. Een goede wandeling maar de klim terug omhoog is behoorlijk zwaar. Dit is het meest bekende uitkijkpunt in Canyon, je kan hier zowel stroomopwaarts als stroomafwaarts een heel stuk de kleurrijke canyon inkijken. Recht voor je zie je Lower Falls tussen de canyonwanden in.
Na twee van deze klims vonden we het voor vandaag wat klimmen betreft genoeg.
Daarna zijn we nog naar Norris Basin geweest. Daar hebben we een trail van 5 km gelopen. Helaas was dit in vergelijk met gisteren lang zo mooi niet. Zijn we al zo verwend??
Rond 16.00 uur waren we terug in het hotel, even bijgekomen van alle trails van vandaag.
Vanavond lekker uit eten geweest, en daarna nog wat souvenirs winkels afgelopen, helaas niet echt iets gevonden.
Morgen alweer onze laatste dag hier, het einde komt in zicht ;-)
Bedankt voor alle leuke reacties, wij genieten daar erg van.
Lieve groet Toon en Ellie

• 13 September 2017 - 05:56

Janneke:

Geniet nog lekker van jullie laatste dag ennnnn ...... 't goeie weer!
    Hier is t vandaag windkracht 10 en regen!!!!
    Alvast een hele goeie terugreis gewenst... Een mooi moment om te dromen over jullie volgende vakantie plannen

• 13 September 2017 - 07:13

Sjora:

Mooi hoor! Misschien de laatste dag even lekker Raften in de Canyon daar?

• 13 September 2017 - 09:35

Tonnie Verdiesen:

Nog maar even genieten ,aan alles komt een eind.Het weer hier,najaarsstorm!!!!liefs ma.

• 13 September 2017 - 14:39

Bart En Els :

Terwijl de eerste herfststorm nog steeds over Helmond raast heb ik me lekker op de bank genesteld met een warm bakkie thee om jullie verhaal te lezen en de foto's te bekijken. Weer zo leuk om de bekende mooie plekken terug te zien. Ben wel een klein beetje jaloers op het mooie weer..... Geniet nog van jullie laatste dag in Yellowstone en hopelijk gaan jullie, als Canada-liefhebbers, op de terugweg naar Salt Lake nog een bezoekje brengen aan Grand Teton. Zo prachtig daar, je waant je weer even terug in Canada. Groetjes van ons