vervolg 2e dag Page bij Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Toon en Ellie Verdiesen - WaarBenJij.nu vervolg 2e dag Page bij Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Toon en Ellie Verdiesen - WaarBenJij.nu

vervolg 2e dag Page bij Lake Powell

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Toon en Ellie

04 September 2017 | Verenigde Staten, Page

Om 8 uur een heerlijke uitgebreid ontbijt, zelfs met melk en ham. Lekker fruit en een wafel of pancake met wat je er maar op wilde.
Na onze buikjes vol gegeten te hebben om half 10 richting dezelfde plaats als gisteren voor onze tour. We moesten er een uur van te voren zijn. Dit was maar goed ook, want we waren toch even de richting weer kwijt. Nu werden we wel gelijk geholpen en de rij was vele malen korter, gisteren was het zondag en dat was goed te merken!
Om 10 uur werden onze namen afgeroepen en gecontroleerd wat je bij je had. Het enige wat je mee mocht nemen was je camera zonder tas en een fles water.
Daarna in de open pick-up met 14 mensen erin naar de Antelope, na een heleboel verteld te hebben, wat wel en niet mocht door onze tourgids.
Daar aangekomen echt heel veel mensen, maar alles werd in goede banen geleid door de tourgidsen. Iedereen werd verteld hoe je het beste je camera of telefoon kon instellen, voor de mooiste foto's. Het was echt onbeschrijfelijk mooi, deze keer laten de foto's wel alles zien. We plaatsen er enkele bij deze update, voor de liefhebbers maken we een echt boek thuis wat jullie mogen komen bekijken, onder het genot van een drankje. Maar zover is het nog lang niet, we hebben nog ruim anderhalve week te gaan.
Na de anderhalf uur durende tocht, weer terug naar het hotel. We houden de rest van de dag een rustdag. Lekker op een tweepersoons bed aan het zwembad met een boek en deze update. Ik laat het hier voor vandaag bij en ga even lekker lezen en relaxen.
Tot de volgende update, ik heb geen idee hoe de temperatuur in Nederland is, maar hier hebben we een koele duik echt wel nodig.

Groetjes Ellie en Toon.

Sandra:

Geweldige foto s .

• 05 September 2017 - 08:20

Vincent:

In Nederland is het gewoon koud!!! :-) maar dat hangt er ook vanaf waar je vandaan komt natuurlijk :-) klinkt allemaal goed! Slim om ook een rustdag in te bouwen, je moet ook tijd hebben om al dat moois te laten bezinken. Xxx

• 05 September 2017 - 11:09

Mam:

Goede morgen ,kinders.
    Hier Ff een reactie,ziet er allemaal prachtig uit.Merk wel dat jullie ervan genieten,houden zo,zou ik zeggen.
    Heel mooie foto's Elletje,zeker die van de rotsformaties.
    Nog veel plezier samen.
    Lieve groet mam.

• 05 September 2017 - 15:02

Bart En Els :

Prachtige foto's van Antelope Canyon! Zijn jullie in de Upper of in de Lower Antelope Canyon geweest? Wij waren in de Lower en we konden gewoon lopend achter de gids aan naar de spleet in de grond waar we naar beneden moesten. We hadden toen geluk, we waren zowat de enigen die middag.... Wij hoefden ook geen vouchers te kopen en zijn op de bonnefooi ernaartoe gegaan. Dat is 9 jaar geleden en de bekendheid en populariteit zijn blijkbaar enorm toegenomen. Maar wat is het mooi daar hè, adembenemend! Die schitterende kleuren en lijnenspel, onvergetelijk!
    Af en toe al het moois laten bezinken is hoognodig, je kunt al dat moois anders niet verwerken. En dan ook nog lekker aan het zwembad met een goed boek en een drankje, lijkt wel vakantie :-)) Geniet ze!

• 05 September 2017 - 17:12

Tonnie Verdiesen:

Onvoorstelbaar die foto's en zo ie zo het hele avontuur. Lieve groeten Ma xxx

• 05 September 2017 - 18:02

Anja:

Fijn dat jullie zo genieten! Heerlijk nog anderhalve week. Xxx

• 07 September 2017 - 14:53

Jasper:

Ja is erg mooi Antelope Canyon! Leuke verhalen en mooie foto's ook! :-)
    Veel plezier nog! Geniet nog maar van alles daar (vooral het weer), want hier komt er alleen maar regen aan.