Hurricane Zion NP - Reisverslag uit Glendale, Verenigde Staten van Toon en Ellie Verdiesen - WaarBenJij.nu Hurricane Zion NP - Reisverslag uit Glendale, Verenigde Staten van Toon en Ellie Verdiesen - WaarBenJij.nu

Hurricane Zion NP

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Toon en Ellie

31 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Glendale

Goedemorgen voor jullie, in de avond voor ons als ik dit schrijf. De pizza gisteravond is bij geen van ons tweeen goed gevallen, als het de piazza was? Ik werd om half 2 wakker en had een gigantische hoofdpijn en misselijk en pijn in mijn buik, de rest van de nacht niet meer geslapen. Toon had min of meer hetzelfde maar die kon gewoon doorslapen. Vanmorgen beide brak opgestaan en besloten snel op pad te gaan 8.15 uur omdat we een lange rit voor de boeg hadden. Op aanraden van Els kwamen er toch nog langs bij Zabriskie point gestopt en dat was zeer de moeite waard. We dachten gisteren al het moois al gezien te hebben! Om 9.15 uur met 40 graden ja echt waar met goede moed op pad gegaan en voelde ons beide gelukkig weer beter worden. Het reizen, de warmte, de vele indrukken geen idee wat het is maar het gaat weer.
Lange wegen voor ons, weinig spectaculair maar schoten lekker op. Meestal rij ik de eerste helft en Toon de tweede helft zo ook nu.
Bij Donut Dunk ja jullie raden het al een donut met koffie genuttigd en gewisseld van stoel. We hebben voor al onze volgers even naar Las Vegas gezwaaid, zagen er alleen een toren van heel ver weg. Hoe dichter we bij onze bestemming kwamen zakte de temperatuur naar 38 graden ;-) en werd de omgeving steeds groener. Om kwart voor 4 op de plaats van bestemming Holiday Inn aangekomen in Hurricane...... dachten we. Helaas verkeerde Holiday Inn zijn er hier 3 van moesten 3 kwartier terug naar waar we vandaan kwamen. We waren er al zo goed als langs gereden, balen maar Toon is altijd iets meer ontstemt

• 31 Augustus 2017 - 06:08

Janneke:

Fijn dat jullie je al iets beter voelen.
    Xxx

• 31 Augustus 2017 - 18:24

Tonnie Verdiesen:

Dit is iets minder maar naar ik hoop gaat het weer beter .een goede nacht gewenst.