Eindelijk is het dan zover - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Toon en Ellie Verdiesen - WaarBenJij.nu Eindelijk is het dan zover - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Toon en Ellie Verdiesen - WaarBenJij.nu

Eindelijk is het dan zover

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Toon en Ellie

24 Augustus 2017 | Nederland, Amsterdam

Ja het zo ver, vandaag is onze vakantie echt aangebroken. Vandaag koffers inpakken afgemaakt en ik kijkt wel 10x of alles er echt is. Om 11 uur mochten we inchecken voor onze boardingpas, en bij Toon lukte dit, ik kreeg hem niet en moet mij morgen bij de balie melden. Toch even het reisbureau gebeld, alles was goed en dit komt wel eens voor zeiden ze. Nu maar hopen dat ik meemag morgen. Om 15.00 uur kwam mijn ,lieve collega Sandra ons ophalen om ons naar Helmond centraal te brengen. Vandaar kunnen namelijk zonder overstappen naar Schiphol. Het werd een zeer rustige rit met zeer weinig medepassagiers het is namelijk nog vakantie in Brabant. Om 17.11 uur waren we op Schiphol en heb ik nog even wat AKO zaken afgehandeld in lounge 1.
Omdat we wat cash nodig hebben in de USA nog wat dollars opgehaald en om alvast in de stemming te komen bij Burgerking wat te eten gehaald. De milkshake was in ieder geval heerlijk.
Nu een nachtje slapen bij Ibis en dan morgen etappe 2 eerst naar Dallas en dan door naar San Francisco.
Wel wat moeite gehad om deze versie bij jullie te krijgen ik hoop dat t vanaf nu wat soepeler gaat.

• 24 Augustus 2017 - 23:00

Sandra:

3e poging gelukt
    , goede vlucht morgen

Groetjes Sandra

• 25 Augustus 2017 - 08:07

Christel :

Hele goede vlucht en hele fijne vakantie ! Grtj de buurtjes